lördag 13 juni 2015

Kungligt bröllop

Jag tittar lite på det kungliga bröllopet jag och inser vilket barn och hemmaliv jag lever. Nu strax efter 21 får de in huvudrätten och jag kände viss stress. Klockan är ju så mycket?? Jisses hur ska de orka och hinna!! Haha jag som alltid siktar på att gå och lägga mig vid 22.. Jaja de kungliga fixar nog en hel festnatt haha!

Här vaknade Milton upp med över 39 graders feber. Han har varit snorig, hostig och febrig hela veckan men inte så hög feber tidigare. Men som tur va har han varit ganska pigg och glad ändå. Jag hoppas den här febertoppen tog död på det värsta och att han mår bättre imorgon..

Och idag tänkte jag ha en riktig sommardag ute i solen, men icke.. Det blev ju molnigt och blåsigt och kallt! Buhu!!!

Superman badade iaf med skor och blöja!
Theodor och Truls <3

Inga kommentarer: