torsdag 4 november 2010

Malmö imorgon..

Hej! Idag har jag spenderat tid på jobbet. Jag har städat lite idag och spritat och spritat och spritat på mig och på alla möjliga möbler. Sprit kan man inte få för mycket av. Eller? Eller? Kanske.. Men sprit är det som gäller dessa dar!

Jag har varit i skolan och fått tillbaka min tenta och sen haft seminarium. Tentan gick ju inte såå himla bra FAST det hade kunnat gå sämre. När jag såg vad jag hade fått poäng på så var jag nästan imponerad av mig själv. Hah, imponerad på ett underkänt prov. Det var andra gången jag inte har klarat ett prov. Den första gången var i tvåan på gymnasiet, ett oförberett engelska prov. Jag tror seriöst inte jag hade klarat det där provet även om det hade varit på svenska. Det var helsnurrigt!

Efter skolan blev det träning. Nästan 30 minuter på trampmaskinen och en liten stund på löpbandet (jag power-walkade). Löpbanden är nya nämligen och har tv-apparater på sig. Mycket bra skit!

Imorgon åker jag till Malmö efter jobbet. Hela vägen ska jag titta på Smallville på min lilla dator. Så resan går nog fort i alla fall, hih!

Hejs!



Handsprit!

Inga kommentarer: