torsdag 17 februari 2011

möbler o såå

Idag har lägenheten fått sig en andra blick. Upplevde den lite annorlunda. Det kommer bli fiint. Svårt att handla möbler. Jag och Christopher tittar bara på allt som ser ut som malm, expedit och lack på IKEA. Sånt där svart trä tjock stil. Mycket fint men vi kan ju inte ha allt i det! haha.

En soffa måste vi dock inhandla snart. Jag har spanat in en på blocket. Orkade inte ringa idag men drog iväg ett mejl. Får se imon vad som händer!

Jag och Christpher shoppade lite dag också. Fyra stycken kaffemuggar, tre bakskålar i plast -billig variant, och så en kalender.

Imon ska jag fixa med el, bredband, adressändring och åter soffa.

Tvättar gör jag också. Alla mina kläder. Än så länge har jag tagit mig egenom alla byxor och de flesta t-shirts. Det var nog fem tvättar det. Bara resten kvar, tjohoo!

Inga kommentarer: