söndag 3 april 2011

någon gång ibland så


Idag känner jag för att uppdatera min väldigt ouppdaterade blogg. Jag ligger här i min soffa och ser på nyhetsmorgon och myser med min filt. Tja, myser kankse är att ta i. Jag är förkyld och har inte mycket att välja på än att ligga här för att försöka begränsa förkylningens utsträckning..


I lägenheten går det hyffsat bra i alla fall. Det är fortfarande mycket jag vill fixa men det får väl komma lite i taget. Lite blommor har jag ordnat med nu hur som helst. Det gör ju hemmet en aning mer hemtrevligt!


Inatt drömde jag om att jag var på solsemester. Veckan gick så fort att jag knappt hann med att blinka. Så innan jag vaknade bestämde jag att vi skulle boka in en ny resa en vecka senare. Om det ändå vore så väl. En solresa hade inte suttit fel nu inte..

Inga kommentarer: