söndag 25 mars 2012

helg

Nu är helgen snart över. Fredagen började bra hos Jennie som fyllde 22 år. Vi bakade och fixade inför lite festligheter på kvällen. Allt var fint tills Jennie stukade foten, inte kul! Vi tog oss till Sliver men Jennie åkte hem efter inte så länge. Vi andra partade vidare lite och givk äl hem någon gång vid två tiden och sjönk ihop i vardagsrummet. Vi tog massa bilder under kvällen men min kamera är minsann kvar hos Jennie ännu..

Igår kändes det tungt att man tagit några extra timmar på jobbet. Men jag tog mig dit och lyckades ta mig igenom kvällen, även om jag inte bjöd på någon överskottsenergi direkt. haha.

Solen lyser idag också och jag har knappt varit ute på balkongen ens. Man vill ju vara ute och njuta men vad ska man hitta på då? Hmhm.

Snart blir det jobbet igen, känns inte lika tungt idag. Tur det!

Inga kommentarer: