fredag 1 maj 2015

Lite lite sömn bara

Idag började Theodor smågråta lite vid 4-5 på morgonen, vilket övergick till storgråt. Milton vaknade och vid 6-tiden var det inte annat än att gå upp. Theodor var av och till ledsen tills han somnade vid 9...

Snoret har runnit och jag anar att han vaknade av lite tandvärk på morgonen. Så idag har det var växlande humör hela dagen och jag har känt mig sådär seg som en gör efter extra lite med sömn. Men men, ingen huvudvärk åtminstone. Sixten och Theodor har stundvis kunnat leka och ha jättekul, himla härligt. Theodor härmar precis allt Sixten gör haha..

Nu ska jag se om lille Milton kan lägga sig i sängen så jag kan plocka ihop lite saker inför imorgon. Först blir det bada på morgonen och på eftermiddagen ska vi på bröllopsfika. Min kusin ska gifta sig så imorgon ska vi klä upp oss. Förhoppningsvis blir vi lika fina som jag tänker mig i huvudet hoho!!


Inga kommentarer: