måndag 14 december 2015

Heja

Idag skulle jag träffa några för grupparbete i skolan, men så blev jag helt frusen och hängig på morgpnen. Milton har feber sen igår så tyvärr attackerades jag också tydligen. Men det var bara att ta sig iväg och det kändes bättre i kroppen när jag rörde på mig, som tur var!

Efter skolan åkte jag och familjen ner till stan för att shoppa lite julklappar, en skjorta till Christopher och lite småsaker till lägenheten. Är jättenöjd med vissa saker som börjar bli klart i vårat hem nu, kul!!

(Nä vad tråkig sen ser ut på bild. Men i verkligheten och ihop med övriga rummet blev den super! Ska bara skriva ut lite fina bilder att sätta upp)

Och nu är jag rätt döööd men ska ändå försöka förbereda mig lite inför ett seminarie på onsdag. I soffan, samtidigt som jag ser på musikhjälpen!

Inga kommentarer: