måndag 22 mars 2010

Ny resväska

Tjena!
Idag har jag och min mor varit och tittat efter resväska. Jag har en som jag har fått av min mamma för några år sedan men eftersom den har blivit utlånad både till den ena och den andra så har den blivit ganska sliten. Såå nu fick jag en ny! På Väskman (heter den så, affären?) hittade vi en superfin. En hård en i en fin lila färg. Hon som jobbade i affären var mycket trevlig också tyckte jag. Så det blev en sådan väska. Den har även fyra hjul så man kan köra runt den lite hur som helst. Ja, jag är nöjd över väskköpet (mammas köp till mig, tack)!

Jag har inte en tillräckligt bra kamera för att det ska bli en bra bild. Eller så kankse jag bara inte är så bra på att ta kort. Men i alla fall.


Imorgon ska jag gå och jobba och sedan ska jag träffa min kärlek Christopher! Senaste nytt ur mitt liv alltså. Puss

Inga kommentarer: