måndag 30 augusti 2010

Kursen

Kursen gick bra och och verkar vara bra. Är lite oroad över att börja plugga igen men det ska väl gå om jag bara vill. Man vänjer sig snabbt vid att verkligen vara ledig på sin lediga tid.. Beställt böcker har jag också gjort. En lagbok bland annat. Jag tror aldrig jag har tittat i en lagbok? Guud, men det är väl det jag ska lära mig, kan ju vara bra sen när man blir vuxen på riktigt att kunna såntdär med lagar och grejer..

Tankar på annat. Imorgon ska jag jobba på Lindgården och duscha min tillfälliga kund. Personen som "snodde" mitt vikariat är även där imorgon och går brevid. Det ska bli spännande och se vad det är för filur. Hoppas för allas skull att han äger!

På förmiddagen ska jag försöka lura med mig Christopher till hundklubben, stan eller träna! Vi får se hur det går med det. Idag hade han även glömt att stänga av fläkten en gång för mycket så nu åkte den ut ur rummet. Han kommer blir arg, arg, arg på mig men det är smällar man får ta. Jag hatar den jäveln(fläkten alltså).
Jag på ja.. Sliver eller Harrys, fråga mig inte var gränsen går!

Hejsvejs!

Inga kommentarer: