söndag 12 december 2010

Lucia

Imorgon börjar jag 06.00 på jobbet. Vi ska nämligen lussa för alla gamlingar på morgonen, innan vi börjar jobba på riktigt. Det har även nämnts några gånger att jag skulle vara lucia. Vadå jag? Jag vill typ vara tomte. Men det spelar väl inte så stor roll egentligen i detta sammanhang hah! Det som är gött är i alla fall att vi får nattlön den där timman mellan sex och sju, fiint!

I veckan ska jag boka in en massage på relaxen på badet och relaxbad med min älskling. Det ska bli såååå skönt!!! För i veckan bör jag även plugga inför tentan på söndag. Känns meningslöst då jag ändå missar omtentan för första tentan. Det får bli som det blir, så blir det.

Nu ska jag krypa ner i sängen! Natti!

Jag och Jennie i nian. Då var vi tomtar! :)

2 kommentarer:

långa karin sa...

Hade du velat bära brickan med ljuskronan Linn? Förlåååt!

Linn sa...

haha. helst hade jag nog velat ha den på huvudet, älskar känslan av när stearin rinner genom håret! :)