måndag 13 december 2010

Meeer paket, mindre pengar

Nu har jag handlat massa mer julklappar. Eller inte massa mer, men pengarna ryker fort. Jag vill köpa det jag köper men jag hatar när pengarna inte kommer in på kontot lika snabbt igen.. Jag köpte även en rätt dyr present till min pojkvän och vill egentligen köpa en till dyr sak, bara för jag vill ge honom det jag blir glad av att ge honom. Men man får väl begränsa sina utgifter och inte låta kärleken styra besluten. Måste vara en smart kvinna samtidigt som jag är en kär lite flicka!

Det blir en bra julafton med löning i alla fall. Hoppas jag har samlat på mig många timmar. Jag var ju trotsallt bara ledig 6 dagar förra månaden så det blir väl lite hur som helst. Nu ska jag krypa ner i sängen. Att gå upp en timma tidigare idag tog på mig. Hejs!


Julafton förra året. Detta året ska inte Christopher vara hos mig på julafton, buhuu. OCH jag minns inte vad jag gav honom i julklapp förra året. Får panik på att jag inte kommer ihåg det!


(Vad roligt det är att varje gång jag skriver här på kvällen så skriver jag att jag ska gå och lägga mig. Men sen tar det nog miiinst en timma innan jag väl gör det. Men när man sitter här så bara drömmer jag om den mjuka, sköna sängen, mmmh!)

Inga kommentarer: