tisdag 4 januari 2011

lite av varje

På julen jobbade jag. Det var mysigt.

Jag fick mandeln i gröten och fina paket.


På juldagen somnade jag i soffan på bongo (jobbat och blivit trött?) så vi åkte hem ganska.


Jag fick 30 poäng på tentan, godkänt. Men omtentan på första tentan är på lördag, då kan inte jag.





På nyår var vi hos Christophers mamma och åt god mat och spelade x-box kinect och sjöng lips. Vilken träning!







På jobbet har vi på toppen av allt annat joks vinterkräksjukan. Jag jobbar hela veckan och börjar bli orolig för insjuknande lagom till vår lilla skidresa. Vitpepparkorn flera gånger dagligen!

Många i min omgivning, bland annat Christopher är förkylda. Hur ska det gå för mig va? Det kittlas i min hals!

Truls är ett litet spöke.


Nu ska jag krypa ner i mjuka kläder och däcka framför tven.

Inga kommentarer: