måndag 17 januari 2011

Party

I fredags fyllde Christopher 21 år. Han fick en klocka av mig! På kvällen var han och jag och några andra vänner på Harrys. Världshistoriens sämsta dj. Men en trevlig kväll!
Lördag jobbade jag några timmar och sen blev det att byta om till snygga turkosa termobyxor, mormors mössa och grön jacka. Vi var bjuda på Afterki partay och vi packade väskan med diverse drycker och begav oss. Det var en ytterst trevlig kväll som Karin och hennes party-partner hade ordnat väl!

Nu ska jag snart åka till stallet. Allt förutom de 50 minuterna på hästen känns hemskt tråkigt just nu. Åka bil, må illa av bilresan säkert, borsta hästen, frysa, fixa, trixa. Men idag ska vi hoppa och jag ska inte ha dom hemska stövlarna! Egentligen väldigt bra stövlar men jag kan tydligen inte rida i stövlar..

Inga kommentarer: