tisdag 6 december 2011

bara prov kvar..

Idag har jag sovit till 11-tiden och sedan hafgt pyjamas på mig hela dagen. Jag faktiskt bara pluggat och det är sååå skönt när man skickar in sista uppgifterna. Ännu skönare är det när man har en lärare som rättar uppgifterna på cirka 30 minuter och svarar att det gått bra! Nu blir det bara att plugga in en hel bok till på onsdag och helst klara de provet galant.. Jag gillar sånthär med anatomi och grejer, men det är mycket fakta att kunna! Efter det ska jag ta jullov i alla fall, himla gött!

Nu har jag i alla fall bytt om till träningskläder. Jag och Jennie ska träna framåt kvällskvisten!

Förresten, om någon läser och vill veta vad jag önskar mig i julklapp? Jag ser ständigt saker jag vill ha!! Men träningskläder vill jag ha, gillar h&m:s! Strumpor och strumbyxor i alla former och tjocklekar. Dock svarta eller neutrala färger. Inte massa konstiga mönster och grejer. På IEMS finns det hur mycket fina saker som helst. Alla söta skålar och askar! Jag önskar mig även ljusstakar!

Puss!

Inga kommentarer: