onsdag 25 april 2012

brun

Nu är jag brun och mår bättre just därför. Att jag fjällar likt en orm gör saken lite jobbig men men. Body butter morgon och kväll så ska det nog stanna ett tag!

Egypten var varmt och skönt. Soligt och blåsigt. Blåsten gjorde mest att man överlevde i solen så det var skönt. Hurghada var dock inte någon särskilt rolig stad. Allt kändes förvallet, övergivet och gammalt. När vi gick på gatan med shopping fick vi småpanik på alla som skrek efter oss och la opassande kommentarer.

På hotellet var det bra annars. Mycket ryssar som även pratade på ryska till oss. Förstod precis! Maten var smaklös men vi överlevde på fralldieten veckan ut. Lite pasta och någon omelett också.

Nu har skolan slagit mig ett slag i ansiktet när jag kom tillbaka. Känns som det är masssor men är nästan helt klar med två kurser och har bara en kurs kvar denna terminen som ska vara klar senast 26 juni. Så så pressat schema har jag väl inte, eller? ooor?

Ooh vad härligt med havet. (Vi var på stranden i ca 1 timme på hela veckan. Ett dopp i havet.)

1 kommentar:

karin sa...

Hallå?!! Fler semesterbilder tack! Kul att du och Jennie kommer på bloggfesten, du får gärna ta med fler vänner om du vill...