torsdag 12 april 2012

fix

Idag har jag varit en sväng i skolan och pluggat. Det var första gången det hände. Jag orkade inte äta frukost innan jag åkte dit så blev efter en stund, inte så oväntat, ganska hungrig. Men jag fick det jag skulle få gjort där gjort!

Efter detta en sväng hem till mamma, där Sandra var kvar. Efter att ha lämnat henne på stationen mötte jag upp Malin på rusta. Vi har handlat lite solkräm, schampoo, tandkräm och lite annat välbehövligt inför resan. Efter detta åkte vi hem till henne och epilerade benen. Det gjorde till en början väldigt obehagligt ont men det gick fint! Nu är benen laddade för bikini-vecka!

Som avslut på dagen hämtade jag upp Joel och vi tog oss till Axamo. Första uppvärmning 1,3 km och sen 4,7 varvet. Död på slutet av håll och grejer men jag klarade det minsann. Belöningen när man får stanna är bäst!!

Nu har jag nästan packat allt för resan. Bara finlir kvar! Ska bli såå skönt att åka!!!

Inga kommentarer: