måndag 6 april 2015

Helgen

Några dagar i Malmö blev det tillslut. Jag kom väl två dagar för sent för att kunna göra ordentlig nytta men ändå. Kaos i flytten blev det också. Den första lägenheten i triangelbytet drog ut på tiden för flyttfirman och när de väl kom och hade lastat in första lasset i hissen, då stannar hissen. Klockan är kanske 18 och tanken är att en till lägenhet ska flyttas efter Sandras. Galet och hissteknikern kanske inte skulle kunna komma förrän tidigast 19.45. Så det blev ingen flytt på torsdagen, utan på fredagen istället. Vid 06.15 på fredagen flyttade vi själva ner väldigt mycket i lägenheten till entrén för att spara tid. Jisses vad svag och otränad jag är alltså. Behöver och vill verkligen börja träna men jag vet inte vad. Dra med mig på något någon??

I lördags åkte vi till Jönköpinga allihopa. Sandra och Staffan skulle på spa, men Theodor och Sixten har kunnat hänga en massa. Theodor härmar Sixten hela tiden och det ser för roligt ut ibland. Sixten älskar Milton och vet knappt själv hur han ska hantera detta, gulle. När Milton var ledsen sa Sixten: det är ingen fara hjärtat.  Så söt! Ja det säger Sixten också: det är Milton, så sööt! Hehe. Theodor säger också så mycket roligt nu mera, såna underbaringar!!

Nu avslutade jag kvällen i sängen. Milton ammade och somnade. Theodor låg brevid mig och tittade på Sofias änglar. Kände mig extra tacksam, när jag såg på det programmet, att jag kunde ligga där med två fullt friska och nöjda barn och bara ha det bra!!

Nu ska jag nog se på ett avsnitt jordskott. Saknas bara en guldnougat..




 

Inga kommentarer: