lördag 3 oktober 2015

Anatomiin

I måndags började anatomi och fysiologikursen. Jisses vad mycket det är som ska in i huvudet de närmaste 5 veckorna, galet. Men jag vill så himla gärna klara den så jag slipper ha den efter mig sen. Bara nöta in allt, det går ju, det går!!! På måndag ska jag gå på en coachning i skolan som ska hjälpa en att klara tentan. Jag hoppas jag får bra råd där hah!

Och inom denna tid ska vi även flytta. I veckan kommer lägenheten bli färdigmålad och sen är det bara till att börja städa ordentligt och flytta. Ett rum är iprincip helt färdigmålat så imorgon ska jag börja packa flyttlådor. Det är mycket jag vill rensa ut också, men det får väl bli lite rensa här och lite när vi flyttat. 

Ja men nästa år hoppas jag blir lugnare! Hah

Den här plutten klättrar upp på allt, och slår sig nästan lika ofta.... He

Inga kommentarer: