söndag 13 september 2015

Spacklat

I helgen har nästan hela lägenheten spacklats. Igår hade vi massor av snäll hjälp så det gick rätt fort. Idag fick Christopher ta det lugnt då han har fastat hela dagen idag, och tagit laxerande. Han ska nämligen sövas och få tarmsystemet undersökt imorgon. Vi får se om de hittar något där inne. Hur som helst, jag och min kusin slipade och spacklade hela lägenheten idag igen. Det tog sin lilla tid minsann men framåt går det. Jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon..

Inget plugg på hela helgen för min del och imorgon får jag ju ha barnen. Sen måste jag komma igång ordentligt. Göra klart den där uppgiften och börja plugga på tentan. Jag vill ju klara deeeen! Orkar inte att få saker efter mig. Vi får se hur det går. Heja mig..!

Lite hallgolv var det här!

2 kommentarer:

lisette sa...

Spackla och slipa är verkligen det tråkigaste! Vi ägnade i stort sett hela sommaren åt det, haha.. Heja er! Kommer säkert bli superfint när det är klart :) Och hoppas det går bra i skolan! Kul att du läser till ssk ;)

Linn sa...

Ja fy så trist, men nu börjar vi bli klara med den biten, yey!! Tack, jag hoppas skolan går vägen hehe.. Hoppas du har det härligt hemma med lille bebisen!! 😍