söndag 18 april 2010

Helg

Igår var jag med Christopher och pojkarna på hockeyn. Jag har stått i klacken förrut men jag minns det inte som jag upplevde det igår. Ena riktigt jobbiga, elaka, aggressiva och smått idiotiska (ger de intrycket av i alla fall) män. När de står i klacken tappar de allt vanligt vett i kroppen. Fy,usch och blä. Jag tänker då inte stå i någon klack mer. Ska jag gå på hockey så tänker jag ha sittplats, annars stannar jag hemma. Inte nog med att de var arga, när de var glada hoppade de ju hejvillt -skaderisk!! Chris hade rivmärken... haha!

Efter hockeyn igår åkte jag, Joel och Christopher till bankeryd och besökte hans mor. Jag älskar att de har hundar där, så söta så. Under kvällen åt vi massor och alla hade smått ont i magen tror jag. Vi spelade också Wii i flera timmar. Eftersom jag inte har spelat mycket tv-spel i mitt liv och att jag i allmänhet inte är särskilt bra på det så var jag ganska dålig. Men det var rätt kul ändå!

Idag har jag och Loppan sprungit en sväng och sen har jag försökt fixa med skattegrejer. Nu har jag sms-deklarerat i alla fall och imorgon ska jag fixa ännu mer skattegrejen. Åh va kul!

Inga kommentarer: