måndag 5 april 2010

plågsamma drömmar

Klockan sex i morse vaknade jag upp ur en dröm, nästan en mardröm. Kort sagt så var jag och Christopher inte tillsammans. Han flörtade med en tjej som hette Sara och mitt framför ögonen på mig gav han henne en riktigt flirtig puss på munnen. Tydligen var vi kompisar för han satt och pratade med mig om henne hela tiden. Jag sa till honom att jag fortfarande älskade honom men han brydde sig inte så mycket, för nu flirtade ju han med Sara! Jag började tänka hur ska jag göra nu? Ska jag flytta till en annan stad nu och börja plugga?

Sen vaknade jag som tur var och kunde efter en stund inse att det inte var på riktigt. Det var en jobbig dröm för den var rätt verklig. Inte sådär hoppig och konstig som vissa drömmar är. Som det kan gåm vad skönt det känns att den där Sara inte finns. Hoppas hon aldrig kommer finnas!!!

När jag somnade om igen fortsatte jag drömma drömmar om att jag inte kunna bestämma vilka kläder jag skulle ha på mig. Också en jobbig dröm. Ingen bra drömnatt!

Inga kommentarer: