onsdag 26 maj 2010

Bal

Idag tog jag cykel ner till stan. Man ska nog ha solglasögon eller något när man cyklar för tårarna rann som bara den när jag for fram längs vätterstranden. Opraktiskt. Jag träffade i alla fall Joel och Alexander för att se på lite bal, framförallt Jonna då. Hon och alla andra var så fina så. Det kändes som att det var alldeles nyss jag och Christopher gick ett snabbt varv där och sprang sen in för att Christopher var så kissig efter 7 glas jordgubbsvin haha. Hoppas de får det lika bra där inne som jag hade det!

Nu har jag börjar packa inför London lite med. Det är såå tråkigt att packa. Jag är värdelös på att packa dessutom. Kan inte välja vilka kläder jag ska ha. Har jag tre par jeanseshorts så är det ju svårt att veta vilken färg man vill ha med? Då brukar jag ta alla tre, inte så bra för viktens skull på väskan. Nee jag kan inte det där. Men det blir nog bra i alla fall till slut även om jag skulle kunna vara borta i en månad på min packning. I övermorgon far vi, fiiiint!

Inga kommentarer: