söndag 9 maj 2010

Hallådär

Idag har jag haft en ledig dag så igår efter jobbet träffade jag Christopher och Joel. Joel skulle på Beatles in concert musikalen igår så jag och Christopher följde också med. Ena begåvade peset-treor. I två år har jag gått på samma skola som dessa personer men ändå kände jag bara igen en mycket liten del av alla musikesteter. Jag måste missat dom på något sätt.. Men det var bra i alla fall, kul att se!

Efter det drog vi hem till Joel och var hungriga. Eftersom Joel hade en tom frys och kyl så blev det en pizza. Pizza och lite vin. Amen det var fint. Vi spelade en koncentrerad omgång av alfapet, och Joel vann som vanligt. Vi tittade sedan på Yrrol och tillsammans med lite vin i kroppen så blev vi väldigt trötta och la oss och sov.

Idag har jag varit tvungen att köpa smör och bröd på willys på morgonen. Jag diskade även endel disk åt Joel. Lata pojkar det där ibland..Sen försvann plötsligt min lediga dag och jag jobbade en svänga på kvällen ändå. Så nu går jag från en i princip sjudagars arbetsvecka till nästa sjudagarsvecka. Dags att sova! Natti

Yra och Loppan :)

Inga kommentarer: