torsdag 6 maj 2010

Senaste nytt

De senaste dagarna har jag jobbat ganska mycket. Jag har också hunnit med att vara ute och springa med Loppan. En dag rullade hon sig i bajs. Det var äckligt, mycket äckligt! Det blev duschen för henne när vi kom hem.. Jag har också varit och simmat och till min förvåning fick jag träningsvärk i båda armar och ben, fantastiskt! Idag vart jag trött så tränade inget, jag sov istället mitt på dagen. När jag vaknade upp mådde jag illa och försökte rätta till detta genom att äta en kaka och nutella direkt ur burken. Det funkade bra och efter en stunds tittande på Titanic så mådde jag bra och åkte till hundklubben. Loppan är bra, mycket bra. Men ibland fuskar hon..

Myran var förresten och klippte sig igår. Jag har inte tagit nått nytt kort men hon ser ut såhär nu:

Inga kommentarer: