fredag 4 juni 2010

Bränd

Ohoo varmt idag. Jag har från klockan 10 idag varit ute i solen och solat mig. Till klockan 16, utan en minsta droppe solkräm. Haha, jag är rätt röd nu på hela kroppen förutom magen då, den blir nästan alltid bara brun hoho. Det hettar från armarna. Men det har ju sin charm med, årets första bränna! Bättre nu än i Turkiet!


Jag tänkte sätta mig och ladda upp ett London-album på facebook nu. Vistelsen hos Sophia var mucho braa. Vi gjorde det mesta känns det som. Gick på marknad, satt i parker, åt jordgubbar i park, tittade på olika kända byggnader och åkte London eye. Vi var på pub och vi åt mat och godsaker. Vi var och shoppade. Det var kanon alltihop!

2 kommentarer:

Elin sa...

Ajaj. Inte bra utan en endaste droppe solkräm ju! Nu är solen som farligast.

Linn sa...

Ja, jag leker lite med döden