tisdag 15 juni 2010

Trukiet imorgon, yihoo!

Hallå eller. Idag har jag mest packad inför imorgon, för imorgon åker jag och Christopher till Turkiet. Imorgon, helt crazy. Eftersom Christopher packar med sig otroligt lite saker i jämfört med mig så ger det mig massor av utrymme att packa på i hans väska. I min väska finns det mest kläder som skulle räcka i några månader tror jag. I hans väska finns solkrämer, simfötter och lite skor. Plus hans kläder då hah. Det som känns jobbigast att fixa inför resan nu är Ipoden. Men jag får väl ta tag i den bördan efter jobbet ikväll.

Och ja, snart ska jag jobba. Sista dagen på mitt lilla vikariat på Lindgården. Hade jag inte åkt till Turkiet imorgon så hade jag fått fortsätta i två veckor till, men det blev inget med det inte. Nu ska jag ha semester. Men eftersom det är sista dagen (plus att jag var väldigt sugen på chokladmuffins) så har jag bakat muffins att ta med. Jag glömde dom i ugnen tyvärr så de blev inte alls kladdiga som jag tänkt men smaken är ju god..hoppas jag.

Nu ska jag cutta lite melon till min matlåda. Hejs

Inga kommentarer: