söndag 30 oktober 2011

depp

Får emellanåt panik på att jag inte vet vad jag vill göra med livet. Ibland vill jag flytta, ibland vill jag inte. Jag vill inte flytta utan anledning men jag har ingen anledning. En anledning skulle vara att plugga men jag kommer inte på något jag verkligen vill plugga till. Saker som jag eventueeellt vill plugga till kommer jag inte in på. Jag känner mig inte riktig nöjd med min tillvaro som det är för tillfället, men jag vet inte heller vad jag vill ändra på. Jag tänker att det löser sig med tiden, jag är ju fortfarande ung. Samtidigt som att inget troligtvis trillar ner från himlen en dag och löser allt av sig självt, jag måste ju lösa det själv. Förbaskat jobbigt..
När man är på solsemester är allt så bra. För då är det jobbigaste varje dag om det är sol eller inte och vilka kläder man ska ta på sig på kvällen!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag tycker du ska överväga starkt att flytta ner till Skåne!