onsdag 26 oktober 2011

en onsdag

Idag har jag jobbat en snabbis och sedan lämnat bilen hos mamma. Loppan blir glad när jag kommer och hälsar, medan Truls är galen. Helt galen. Men söt är han!
Runt tvåtiden tog jag Xi under armen och gick över kyrkogården till Karin och Sixten. De fick sig en lite playdate och jag och Karin smaskade på lite kladdkaka. Katterna verkade dock lite otrevliga mot varandra idag. De brottades, hoppade på varandra, retades och hårtussar bara flög! Hoppas de har lugnat ner sig till fredag, då tänkte vi nämligen att de skulle gå ses igen..


Nu har jag suttit och försökt plugga lite. Jag är besviken på mig själv för att jag inte varit mer effektiv. Meeeen det är väl klassikt att vara efterklok. Vill vara klar med denna kursen nu så jag kan börja på nästa! Det är mest bara massa egna tankar och reflektioner över alla begrepp och vårdkedjor och grejer kvar. Är inte sugen på sånt. Vill ha fakta att lära mig just nu, punkt slut!


Nu har det i alla fall blivit så kallt för mig vid skrivbordet att jag bara måste ta min dator (och mina pluggpapper) och flytta mig till soffan och VÄRMEFILTEN! Räddaren i nöden.


Först ska jag nog diska.. mmh.

Hejs!

Inga kommentarer: