söndag 2 oktober 2011

Rymning

Idag har jag slappat och pluggat lite. Mest krångliga uppgifter kvar som jag skjutit åt sidan ett tag. Tråkigt. Sen tröttnade jag på det och låg i soffan och tänkte på att baka kladdkakemuffins. Men det kändes onyttigt. Så låg jag och tänkte på att träna. Antingen eller tänkte jag. Jag gick och tränade och svettades och blev röd som en kräfta. När jag kom hem gjorde jag muffins! Så goda såå!!
Idag städade jag även lite i lägenheten. När man städar blir det lätt väldigt varmt, då öppnde jag balkongdörren. Xi sprang lite fram och tillbaka och jag hade koll på henne. Men så vände jag bort blicken en kort stund och vips så var hon borta. Jag trodde först hon hade gått in men var ju tvungen att hitta henne. Men det visade sig att hon var ute!!! Hon sprang runt nedanför och mjauade och ville komma in igen. Stackarn. Som tur var kunde jag bara gå ut (sprang ut) och hämta henne. Hon verkar oskadad som tur är. Framöver blir det total övervakning vid balkongbesök!

Inga kommentarer: