torsdag 7 juni 2012

lat..

I dag har jag varit riktigt lat. Jag gjorde typ ingenting tills Christopher kom hem klockan 12. Sedan åt vi och jag begav mig till jobbet för möte. Det var ju bra, att jag åkte till mötet på min lediga dag.

Efter mötet åkte jag och Jennie till a6. Jag köpte ett linne, en kjol och på IKEA en tavla med fjärliar på saaamt shotglas. Alltid bra att ha?

Nu har jag bara legat i soffan och inte gjort nåågonting. Har inte en enda serie att titta på. Glee hade jag tänkt se nu när jag sett allt annat men det fanns inte tillgängligt förtillfället.. Suck. Saknar inte att plugga det minsta men är plötsligt otroligt rastlös!

Jag skulle kunna städa, massor. Städa i köket, badrummet, extrarummet, hallen. Men nä, känns inte kul! Det som jag längtade så efter att få göra, ja faktiskt, när jag pluggade. En annan dag..

Snart jag jag väl springa med Joel i alla fall. Har fortfarande träningsvärk sen i tisdags så får allt se hur det går, huh!

Inga kommentarer: