onsdag 20 juni 2012

onsdag

Hej där!

Har ju varit lite dålig på att uppdatera. Tänkt att jag inte har något att skriva om i alla fall. Men lite har det ju hänt..

..förra fredagen tog Pernilla studenten till exempel. Det firades såklart och jag var på hennes mottagning, fick god mat och Pernilla fick ett helt bord med presenter! Jag och Jennie hade fixat ett paket tillsammans, det blev ett tårtfat och en godiskaktus fylld med marabou!


Förra veckan var jag även på agilty. Det var väldigt längesen jag var där efter som det bara har varit varannan vecka och jag missade gången innan på grund av jobb. Förra veckan fick kära Loppan följa med också som stöd. Truls ökade på tempot rejält och var mycket duktig. Loppan fick snällt ligga och vänta medan Truls tränande på alla övningar. När Loppan sen skulle få köra lite öppnade sig himlen och regnet öste ner. Det var dock inget som Loppan klagade över så hon fick leka av sig på hindrena hon också! Ikväll är det dags igen, näst sista gången. Loppan får allt följa med idag också!


Inga kommentarer: