fredag 22 juni 2012

Midsommarafton?

Såhär på midsommaraftons kväll sitter (ligger) jag i soffan och tar det lugnt. Det är inget kul på tv och jag har inget särskilt som jag annars kan tittta på. Christopher och vännerna firar midsommar på annat ort så jag är ensam i stan. Jag jobbar hela helgen nämligen så jag hade ju svårt att kunna följa med..

Så när man inte har så mycket att göra blir det lätt att man surfar runt lite. Jag började läsa om mat och kost, vad man bör få i sig per dag och så vidare. Det är något jag vill kunna så mycket om men inte riktigt lärt mig så mycket egentligen.Nu har jag dock bättrat på mina kunskaper en del. Kände onekligen att jag till stor del äter förvånansvärt bra. Är så skönt att jag inte gillar kaffe, läsk och sånt. Är bara chokladen som är min stora last. Nummer 1 blir att sluta med oboy... hehe! Nästa vecka blir det att handla massa frukt och grönt. Ska försöka köpa lite mer än bara gurka och tomat.. Morötter är ju gott!

Midsommar för 2 år sedan! Firades i Tenhult!

Mammas midsommartårta från idag!

Inga kommentarer: