fredag 11 september 2015

Skolaa

Idag har jag suttit mer min studiegrupp och gjort färdigt gruppuppgiften i denna kurs. Skönt att den är klar, nu är det enskild uppgift kvar och tenta. Massor att plugga på till tentan, svårt att veta vad man ska lägga fokus på. Och uppgiften jag ska göra, nä alltså den är sp virrig tycker jag. Jag vet inte hur jag ska få ihop det, meen det löser sig på något vis..

Imorgon tror jag att jag tar paus från skolan. Istället blir det bad med Theodor på morgonen och sedan ska de byggas hela dagen. Eller jag kör på att ta hand om barnen, de andra ska börja spackla väggar nu. Det börjar närma sig slutspurten nu alltså, även om det är en hel del kvar. Och så ska vi ju flytta allt också, Hujedamig!!!

Milton fyllde 1 år häromdagen. Min lilla skatt! Han fick inga paket om av oss, han har ju så mycket! Men han fick sig ett gäng paket ändå!

Lill-byggarn fick jobbarbyxor som han ska inviga imorgon. Det kommer han nog gilla!


Inga kommentarer: