onsdag 16 maj 2012

hundar på besök

Känner mig lite jäktad så att säga. Jobbat idag och sen direkt hem och promenad runt munksjön. EFter att ha lagat mat och ätit åkte jag snart iväg med Truls. Det ösregnande en stund så lilla vovven blev superblöt. Han var duktig på slalom men hemskt seg. Han som springer som en tok annars? Får ta med Loppan som lockbete framöver!

Nu är vi hemma här, jag och hundarna. Just nu har dom fått ben och tugga på så dom tar det rätt så lugnt. Det blir alltid lite galet när hundarna och katten ska ses..

På fredag är det bloggfest i stan! Ska bli så kuuul, och jag och några vänner ska få gå på VIP-festen! Aaaaah, spännande! Men panik med klädval!?? Vet inte vad jag ska klä mig i inte!

Nu blir det duschen! Imorgon ska jag och Christopher till a6 och leta balkläder till honom!

Inga kommentarer: