tisdag 22 maj 2012

tisdag

Idag har jag tvättat och pluggat. Xi har varit en aning tokig och velat vara på balkongen. Jag var en snäll mamma och släppte ut henne, men när hon gång på gång hoppar upp på kanten och balanserar blir jag livrädd. Tjejen fick stanna inne..
Nu ligger Xis syskon uppe på blocket. O vad söta. Hankatt 3 är väldigt lik Xi tycker jag! Så ska någon köpa en katt så pass på. Bästa rasen ever!
Framåt kvällen gick jag, Joel, Jennie och Christopher till resehuset för att få lite förslag på resor. Vi hamnade hos tanten jag hatar på den resebyrån, som ett skämt. Suckade och skrattade åt hela grejen. Vi fick inga konkreta förslag. Det är svårt att hitta en billig och bra resa för 7 personer, en sak som är säker.

Idag, efter en veckas uppehåll, har jag och Joel sprungit igen. Vi tog munksjön runt och jag måste säga att det gick riktigt bra och det var en härlig runda. Pepp på nästa löprunda!

Inga kommentarer: