torsdag 24 maj 2012

melon och sprit

Idag har det varit supervarmt och jag har jobbat till nästan klockan tre. Höll på att svimma när jag cyklade hem i mina svarta jeans och sen flängde runt och shoppade lite och hämtade ut paket. Jag köpte nämligen en melon och lite sprit. Det är något gott på G. På systemet var det så typiskt när jag skulle betala. Köpet godkändes inte, och jag förstod att jag inte hade tillräckligt med pengar. Jag går till sidan för att föra över pengar och inser att det var 4 ynka kronor som saknades. Irriterande!

Nu håller jag i alla fall på att fylla melonen med sprit. Det tar sin tid men gott ska det bli!

Imorgon har jag prov i etik och livsfrågor och sen är det bara fortsätta med uppgifterna i sista kursen, MSK. Skönt det ska bli att bli klar med denna terminen!!!

Christopher på bal igår!

Inga kommentarer: