måndag 21 maj 2012

Slutet av maj..

Från och med igår är vi hundfria här igen. Ganska skönt att inte behöva gå sista kvällsrunda och bli väckt på morgonen, annars är det mysigt att ha mysvovvarna här. Titta bara på Truls? Sötisen. Han kan verkligen bara komma och kollapsa på en och mysa. En liten stund i alla fall. Gullegull!

Idag har jag även bakat en marmorerad sockerkaka. Ganska gott blev det, jomenvisst. Insåg dock att jag inte har något bra sockerkaksform. En såndär rund med ett hål i mitten. Varför har jag ingen sån? Jag vill ha massa formar. Bra att man fyller år relativt snart..

Sockerkakan var också .lite tagg för att plugga. Lite har jag fått gjort idag i alla fall. Snart är maj över och det är dags för sommarmånad och sista kursen för denna terminen ska vara klar. Hoppas jag kan vara sjukt effektiv denna veckan och bli klar. Japp, det brukar låta så. Ska försöka i alla fall......

Imorgon blir det löpning igen i alla fall och en sväng till resebyrån. Tvätta klockan 7 ska jag göra också, jippiiie!!

Inga kommentarer: