tisdag 23 februari 2010

Ingenting

Tjena. Jag sitter här i min säng med mjukiskläder och gör ingenting. Tittar lite på top model. Bahaaaa. Inget att göra. När jag inte har något att göra äter jag gärna massa kex och choklad, vilket jag har gjort. Mums. Men snart blir jag väl tjock, för nu har jag inte tränat något på ett tag. Snön hindrar mig, jag vill inte åka ända till stan i onödan. (jag skulle ju kunna gå och simma, ut och springa osv men nej, jag känner inte för det!). Iofs har jag fortfarande liite träningsvärk i benen sen jag red i fredags, så lite har jag ju tränat haha. Idag har jag i alla fall varit på stormöte på jobbet. Det sas bland annat att dom ska försöka dra in på extrapersonal så mycket som möjligt, jippie tänkte jag. Sollan, min chef, ringde mig i alla fall precis nu så nu ska jag få arbeta lite imorgon i alla fall, yeyyy! Finfint!

Inga kommentarer: