onsdag 3 februari 2010

lite shopping

Goddagens. Mina fingrar närmar sig fryspunkten just nu, men det går ju inte skriva på datorn med vantar på. Jag sitter här, har rätt trist och längtar till 16 juni. Tänka sig, den 16 juni vid denna tiden är det vääldigt ljust ute och planet har nog troligtvis precit lyft från axamo flygplats. A hjälp va skönt det ska bli. Men det är alldeles för lång tid kvar för att börja längta på ritkigt. Bäst att lägga det åt sidan ett tag.

Idag tog jag mig en sväng till a6. Jag impulsköpte ett midjeskärp med en lite rosett på. Lite sminkgrejer och träningskläder. Jag kände att det är smidigt att ha något att byta med så man hinner tvätta det äckliga och svettiga. Väldigt nöjd med mina köp, så imorgon blir det att prova kläderna på skivstång/spinning passet. Skönt att man bara kör spinning i 45 minuter, jag ser mest fram emot skivstångsdelen!

Nu ska jag titta tv.nu och se vad den kära tvapparaten har att erbjuda en kväll som denna.

Godkväll kära få läsare

Inga kommentarer: