söndag 21 februari 2010

snöö osådär

Godkväll!
Christopher och jag ligger nu i sängen. Jag har datorn vid mig i en del och han ligger och tittar på tven i den andra delen. Idag har vi varit ute i trädgården och hjält mamma och nalle puh att skotta på uppfarten. Christopher var en riktigt stjärna. Själv försökte jag mig på att göra en snöängel. Det gick ganska bra trots den djupa snön, men eftersom ingen hjälte mig upp så blev det lite förstört under min uppstigning.. tyvärr.

Igår träffade jag Elin och Sophia! Sophia som var hemma en sväng efter att ha varit på lite semestertripp uppåt i landet. Det var myckeet mystigt och trevligt att ta en god fika med bästa vänner! När vi skildes åt åkte jag till Joel. Jag, Joel och Christopher spelade alafapet innan vi promenarade till bion. Jag förfrös nästan mina fötter under promenaden. Vi såg i alla fall Wolfman. Ingen direkt kul film enligt mig, men den var ju inte så lång så det funkade ändå..

Nu ska jag.. lämna datorn. Tjadå (Sophia och Elin på bongo för ett tag sen)

1 kommentar:

Sophia sa...

Åh det var så trevligt att träffa er!! Nu får vi peppa London i majsolen :-D hah. härlig bild med isdrinken i fokus!