lördag 13 februari 2010

Passoãdrinkar

Goddagens. Läget bra? Mitt läge är bra. Idag har jag sovit ut till klockan elva och sedan inte gjort ett skit. Mest tittat på tv. Klockan fyra mötte jag upp herr Sjögren och tog en fika. Det var trevligt och gott även om jag inte orkade äta upp!

Igår kväll vart jag ute på lite partay. Väldigt lugnt partay för min del, med goda passoã drinkar som jag och Elin blandade ihop. Passoa och tropisk bravojuice. Kalasgott! På bongo var det massvis med folk. Det var inte så jättekul där men det funkade ändå!

Imorgon är det alla hjärtans dag. Min pojkvän skiter fullständigt i det så det får la jag med göra då. Ska sitta och äta chokladhjärtan ändå i alla fall! Säkert också syssla med en favoritsyssla som jag har numera: att titta på massa solsemesterbilder. Det är såå härligt.

1 kommentar:

Jonatan sa...

smickrande bild. verkligen.