tisdag 16 februari 2010

Tummen upp för nässpray

Nu har jag precis kommit hem från Elin och tagit nässpray! Ooooh så underbart. Vem uppfann nässpray? Ett riktigt snille. Jag älskar nässpray, det räddar en förkyld tjej som jag. Speciellt en tjej som jag som inte riktigt kan snyta sig. Nu kna jag andas, det blir dubbel dos precis innan jag ska somna så det håller så länge som möjligt under natten... Hoppas det inte utvecklas åt fel håll till imorgon. I så fall blir det colizin hela dagen. Våga vägra bli sjuk!!!Hos Elin hur som helst så åt jag och hon chips och choklad och tittade på OS. Ferry var en kul kille som tog guld, fina grejer. Vi tittade på ett avsnitt av house med, om det intresserar någon. Nu ska jag mysa ner mig i sängen ch ropa på Myran. Så jobbigt om hon ska komma inatt och väcka mig..

Ahja, Godnatt då

Inga kommentarer: