torsdag 28 oktober 2010

en regnig dag

Nu har jag sytt in mina byxor. Ett par svarta byxor med hög midja, men som satt alldeles för löst vid vaderna, som vanligt. Men nu sitter dem tight nästan för tight. Jag brydde mig inte ens om att sy upp dem med en fin kant, bara lite zickzaack. Klart klart..

Idag besökte jag Monki i Jönköping som öppnade idag. Det var en vanlig monkibutik med hemskt mycket folk i, plus att jag bar runt på min lagbok OCH det regnade ute. Så jag var inte pepp, en annan dag ska jag shoppa loss dock!

Christopher och Alex köpte en halloween-dräkt till lördag kväll. Den passade tydligen inte bra, men jag löser väl allt. Kom med det kluriga förslaget att klippa av benen. Det blir nog bra det hihoo!

Nu ska jag plocka ihop min symaskin och fixa andra saker som bör göras. Jag är så ineffektiv så det finns inte..

Ha det så fint, pusss!

Inga kommentarer: