måndag 25 oktober 2010

Förkylningen är borta, äntligen.. förhoppningsvis

Idag skulle jag nog kunna kalla mig symtomfri från förkylning och liknande. Kanske, möjligen lite hosta, mycket lite - alltså inget som stör. Fantastiskt. Hur lång tid tog det? Tre veckor, kankse mer? Jaja, nu hoppas jag att det inte kommer tillbaka! Kanske var det därför påpekade att jag var extra positiv när jag kom hem från min föreläsning. Eller var det kanske bara att jag har haft en mycket tråkig föreläsning och lyssnade till Robyns låt väldigt högt i bilen på väg hem och sjöng med för fullt. Plus att jag hämtat ut min tröja som jag beställde från h&m första gången i april. Den kom nu alltså, inte en dag försent. Hah..

Nähä framöver ska jag ta tag i träningen som har fått skjuta på sig en rejäl bit på grund av förkylning. Jag är laddad. Måste bara börja någonstans. Kanske får ta mig till gymmet eller något imorgon. Något som gör att jag tvekar är att jag måste köpa ett nytt kort, vilket ju kostar endel. Smällen jag får ta helt enkelt!

Nu blir det kvällsmat, plugg och tillsist medium på tv4+! Fiint! Hejs!

Jag försökte länge med att få en fin, kul och bra akutell bild. Det gick åt skogen. Det fick bli såhär..

Inga kommentarer: