söndag 17 oktober 2010

Söndag

Under hela helgen har jag gått på alvedon för det värker i örat och i halsen jättemycket när jag sväljer. Inte kul..

Jag har pluggat och det har varit krångligt, svårt och tråkigt. Egentligen är inte själva grejerna jag pluggar tråkiga men det är alltid tråkigt att plugga inför numera tenta.

Idag gjorde jag tentan och vissa saker gick nog rätt bra, men i det stora hela gick det nog rätt dåligt. Men nu har jag provat i alla fall och så får jag satsa på omtenta om jag inte klarar den. Klarar jag inte den heller så är det ju suurt för mitt självförtroende, men inte mycket mer än så!

När jag kom hem från den svåra tentan så klämde jag mitt finger i dörren. Det gjorde svinont! :(

Nu har jag en vecka ledigt från skolan och jag ska ta det såå lugnt. Helst hade jag velat åka till ett varmt land, bli brun och bada i turkost vatten..

Inga kommentarer: