tisdag 26 oktober 2010

tisdag

Jag har gjort mina övningar till seminariumet idag. Fastighetsrätt. Ska göra lite mer innan torsdag änog. Har tröttnat på den där kursen rätt rejält, ämnet intresserar mig allt för lite för att det ska finnas någon större energi till det. Dessutom sumpades två jobbtillfällen denna vecka på grund av skolan. Ja jaaa, lite lär jag mig i alla fall..

Annars har Christopher och jag postat en jobbansökan åt honom idag. Det vettigaste som har hänt, förutom plugget. Alltså inte ett skit. Idag hade varit en perfekt jobbdag, varför var ingen sjuk idag för?

Tränat har jag inte heller gjort, kom bara så långt att jag tog på mig träningskläder. Ett steg i rätt riktning. Ska köpa ett par klätterskor till Christopher och börja klättra typ? Utan rep så blir det inga konstigheter liksom.. Vill träna kul!

Tja, tjinixen.

Inga kommentarer: