onsdag 20 oktober 2010

Jacka, bio, trasigt täcke osv.

Idag sov jag till halv elva, så förbannat gött! Tror inte ens Myran kom och väckte mig idag, isåfall märkte jag inget!

Jag har grovstädat mitt rum idag. När jag tog ut täcket ur mitt påslakan märkte jag vad som hänt. Det små hålen i mitt duntäcke hade blivit större och det var nu alldeles vitt av dun i påslakanet.. Jaja, det höll sig fint i ca 12 år i alla fall!

Vi tre-tiden träffade jag Jennie. Vi åkte till a6 och tittade i affärer. Jag köpte en jacka på Jc. Fick 10% rabatt för att jag är student, vilken grej!

Sedan fikade vi på stan innan vi gick på bio. Jag fick 10% rabatt på fikat också, för jag är student. Biobiljetten fick jag gratis genom mina samlade poäng som cool guldmedlem i bioklubben! Vi såg filmen Tusen gånger starkare. Den var hyffsat bra, bra poäng. Men den var ganska överdriven kan jag tycka, det va lite störande..

Efter filmen åkte vi direkt till ikea där jag inhandlade ett nytt duntäcke. Det ser väldigt fluffigt och fint ut i sängen nu. En härlig renbäddad säng! När vi ändå var i krokarna passade vi på att besöka City gross. Det var fräscht, billigt och det fanns hur mycket som helst. Jönköpings lilla mini-ullared (köerna var också därefter så vi hann inte med att handla det vi hittat, hah)!
Ursäkta att jag inte har några aktuella bilder. Tar en gammal goding istället. Från vår balkong på vårt skabbiga hotell på Cypern.

Inga kommentarer: