onsdag 18 januari 2012

gnäll

Åh jag vill verkligen bli klar med kursen jag håller på med nu, omvårdnad. Den handlar om omvårdnad då och dokumentation. Egentligen är ämnet inte särskilt tråkigt (okej delen om dokumentation är det) men uppgifterna är konstiga. Jag hittar halvkass info som sagt. Och sen är det det där med att plugga ordentligt. Jag har haft hela dagen på mig idag men har inte lyckats med så mycket.

Min tanke, som flög till mig nu, är att sitta på ett trevligt café en hel dag. Från frukost till kvällsmat och bara plugga (maten finns ju där, hoho). Jag behöver bara någon som ställer upp på att sitta och titta på mig och prata med mig för att jag inte ska bli för uttråkad. Frivillig? Jag kan bjuda på maten (plus efterrätt).

Nej nu ska jag bannemig svara på EN fråga. haha.. Tur att jag ligger bra till tidsmässigt än så länge..^^

Inga kommentarer: