lördag 28 januari 2012

Triss

Igår kom Jennie och Joel till oss och vi åt tacos! Tacos är alltid gott!
 Vi hade även trisskväll och vi hade köpt 10 trisslotter var.

 Här har vi vinstlotterna!
 Jag och Jennie åkte till Maxi vid 21.30 och löste in lotterna. Det blev 11 nya lotter. Det var ju ojämnt för oss så vi köpte till en ny, så 12 lotter blev det att skrapa! Vi slog till på att köpa lite chokladpudding när vi ändå var där.
I jämfört med vad det kostade att köpa lotterna har vi än så länge gått back. Men nu har vi några lotter kvar att lösa in så man vet aldrig. Det kanske blir tv trotsallt!

Väl inne på Maxi igår så såg jag ett par fina skor. När de visade sig kosta 69 kronor (ordinare 349 kr) kunde jag inte annat än slå till! Vilket kap! Skor som jag har tänkt på att jag velat ha, faktiskt! :D

Inga kommentarer: