tisdag 14 februari 2012

alla hjärtans dag

Goddag! Idag är det minsann alla hjärtans dag. Jag började dagen med att jobba och på det hade vi inflyttningssamtal med min kontaktperson. Det gick bra, känns bra!

Jag och Jennie var på cxworx pass på atlantis och fick oss lite muskler. Därefter drog alla hjärtans dag firandet igång. Vi hade tillsammans med Christopher och Joel trerätters middag på gång. Jag och Jennie hade ansvar för förätten och efterrätten medan Christopher och Joel hade ansvar för huvudrätten. Jag och Jennie hade en aning bättre framförhållning än pojkarna, men det slutade bra ändå!

Jennie
Förrätt blev västerbottenmuffins med svartpepparkräm, löjrom och rödlök
Huvudrätt var en pastarätt av Chris&Joel
Till efterrätt severade jag och Jennie en väldigt god chokladmousse, tillsamans med grädde, jordgubbar och blåbär!
Kram på er! <3

Inga kommentarer: